محافظ ریشه فرش، به چسب نه بگویید!
نوشته شده توسط : اینفو

از آنجاکه حوله ها ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند، درنتیجه تولید حوله با کیفیت مناسب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارخانه تولید حوله نیکو یکی از کارخانه های تولید انواع حوله است که در زمینه رنگریزی حولهنیز فعالیت می کند. این تولیدی حوله اصفهان با داشتن سابقه ای چندین ساله و درخشان، مفتخر به تولید انواع حوله با کیفیت مطلوب بوده و هست و همواره با درنظر گرفتن سلیقه و خواست مشتریان، به تولید حوله حمامی و   تولید حوله تن پوش می پردازد. با حوله نیکو در مطالعه این مطلب همراه باشید.

 

سوال: من قبلا برای مرتب کردن ریشه های فرش ها از چسب پهن استفاده می کردم، اما وقتی برای شستن به قالیشویی بردم اثر چسب روی فرش ها باقی موند امکانش هست روش جایگزینی برای کاور ریشه فرش بهم معرفی کنید؟
پاسخ: بهتر است بدانید یکی از زیبایی های قابل انکار فرش ها ریشه های آن است، پس بهتر است آنها را به شکل طبیعی خود نگه دارید و یا درصورت لزوم از روش بافت ریشه فرش و تا کردن ریشه به زیر فرش کمک بگیرید، اما اگر به سبب جلوگیری از آلوده شدن و نامنظم شدن ریشه های فرش آن را با چسب مرتب می کنید بهتر است برای محافظت صحیح از محافظ ریشه استفاده نمایید.

 

استفاده از کاور ریشه یکی از بهترین روش‌های محافظت از ریشه فرش در قبال کثیفی و خرابی ریشه است که بر خلاف دیگر روش های رایج از قبیل استفاده از چسب ریشه فرش به فرش آسیب نمی رساند، این محافظ با اجازه ی عبور هوا در بین ریشه ها از آسیب و پوسیدگی ریشه فرش جلوگیری می کند.

  • مراکز فروش محافظ ریشه فرش: محافظ ریشه فرش را می توانید از فروشگاه های عرضه لوازم پلاستیکی در بازارهای بزرگ و یا قالیشویی ها تهیه کنید.
  • زمان تعویض کاور ریشه فرش: توجه داشته باشید که حتما هر سه ماه یک بار محافظ ریشه فرش ها را تعویض کنید تا آسیبی به بافت فرش شما وارد نشود.




:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: